Suport Clienți

 Tel: +40 772 164 243 info@monarchformen.ro

 Locatii multiple in Bucuresti

 Livrare rapidă în toată România.

 Suport pentru clienți 12/7.

Întrebări frecvente

Cum plasez o comandă?

Găsește produsul tău preferat, selectează mărimea, adaugă în coș, începe finalizarea comenzii, completează spațiile cu datele necesare, alege metoda de plată, finalizează comanda și relaxează-te, ne ocupăm noi de restul.

Va reveni pe stoc un produs cu stocul epuizat?

Avem produse la care actualizăm stocul în intervalul de 1-3 luni, însă avem și produse ce nu vor mai fi pe stoc. Obiectivul nostru e să avem mereu o diversitate mare de produse cu stocuri limitate, pentru a oferi clienților șansa de a achiziționa produse unice, contrar practicilor din fast fashion.

Ce să fac dacă întârzie livrarea?

Poți să verifici cu ajutorul codului AWB de la tine din cont, pe site-ul firmei de curierat, unde se afla coletul tău. În perioada sărbătorilor sau campaniilor naționale, livrarea poate întârzia cu 1-2 zile. Dacă mai ai întrebări nu ezita să ne contactezi.

Care e politica de retur?

Înțelegem că uneori te răzgândești și vrei banii înapoi. Stai liniștit, dacă produsul nu e folosit și nu au trecut 14 zile de la momentul achiziției acceptăm returul. Dacă au trecut cele 14 zile însă nu ai depășit 30 zile, îți oferim un voucher cu întreaga sumă, pe care îl poți folosi în magazinul nostru.

Cum pot sa fac retur la un produs?
  1. Completează formularul de retur pe care îl poți descărca aici.
  2. Ambalează produsul bine.
  3. Contactează firma de cureierat pentru preluarea returului. (Nu vor fi receptionate coletele cu plata curierului la noi).
  4. Predă coletul.
  5. De restul ne ocupăm noi. 🙂

Politica de retur o poti accesa aici.

Dacă nu ai găsit un răspuns - suntem aici!