RETURUL PRODUSELOR

Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor, consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. In acest caz, Clientul se obliga sa notifice SC DIGUPGRADE SRL, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail / fax etc.) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului. In caz contrar SC DIGUPGRADE SRL poate refuza coletul. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Returnarea banilor se face in 2-14 zile lucrătoare din momentul recepționării coletului.

 

Metoda de returnare:

  • Completează formularul de retur pe care îl poți descărca aici.
  • Returul se face doar prin curier platit si chemat de dvs.  la adresa: Bulevardul Iuliu Maniu 7, incinta Galeriei de Moda, parter, Corp T sector 6, Bucuresti – Telefon: 0772 164 243. In cazul in care curierul nu este platit, nu va fi receptionat coletul.
  • Citeste AICI continutul Ordonantei de Urgenta 34/2014

Schimbare produs

  • Schimbul marimii se face gratuit pentru toate comenzile
  • Schimbul de marime sau produs se efectueaza doar telefonic de LUNI pana Vineri 9:00 pana la 18:00 -Telefon: 0772 164 243, noi ne ocupam in acest caz de efectuarea schimbului si trimiterea curierului la dvs.
  • La urmatoarele schimburi efectuate ne rezervam dreptul de a elimina posibilitatea de colet la schimb, doar primul schimb vi-l asiguram noi ca transport.

Stare produs

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila SC DIGUPGRADE SRL – colete deteriorate, produse gresit facute / gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul initial, cu etichetele intacte, fara pete/miros si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte, miros,pete,cu etichetele intacte etc (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu www.monarchformen.ro ). Aceste caracteristici le solicitam pentru ca produsul trebuie returnat la producator sau repus la vanzare.

COMANDA

Conform O.G. 130 / 2000, in cazul achizitionarii de produse din acest magazine online, folosind tehnicile de comunicare la distanta, ne rezervam dreptul de a refuza comenzi, daca informatiile privind produsul au fost introduse eronat.
Ne rezervam dreptul de a refuza o comanda din mai multe motive, printre care:
– produsul comandat nu este pe stoc;
– imposibilitatea obtinerii autorizatiei de plata;
– identificarea unei erori in informatiile despre produs, inclusiv pretul sau o oferta promotionala;
– comanda nu satisface standardele noastre de calitate
Daca intervin probleme la o comanda va vom contacta. Ne rezervam dreptul de a refuza o comanda in orice moment al procedurii de comanda.
Ne rezervam drepul de a schimba preturile de vanzare ale produselor prezentate, atunci cand consideram necesar. Preturile includ TVA.
Produsele returnate trebuie sa fie noi, nefolosite si livrate in ambalajul original. Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre dvs. orice produs care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat. Nu se accepta returnarea produselor folosite,cu etichetele lipsa, cu urme de purtare/parfum/pete/ si / sau cu ambalajul deteriorat.
Toate comenzile sunt stocate in baza noastra de date. Va rugam insa sa pastrati corespondenta cu noi si sa ne confirmati comanda.